האם בקרוב נראה מעצרים בעיריית בני ברק? וידר סבור שכן
חבר המועצה יעקב וידר חושף: "הוזמנתי למסור עדות דחופה והעברתי את כל החומרים שברשותי". האם המעצרים מגיעים גם לעיריית בני ברק?
חבר מועצת העיר, יעקב וידר, הידוע במלחמתו העקשת נגד מה שהוא מכנה "תופעת העסקונה הדואגת לעצמה", מפרסם כעת הודעה דרמטית שמסעירה את הרחוב החרדי ומעוררת גלי שמועות מטורפים ברחבי העיר.
בציוץ רשמי שפרסם וידר, הוא חושף באופן חד-משמעי: "הוזמנתי למסור עדות בלהב 433 בנוגע להתנהלותה של עיריית בני ברק. העברתי את החומרים שברשותי ואת המידע הידוע לי". וידר אף הוסיף והדגיש כי ימשיך לפעול כדי להגן על כספי הציבור ולוודא שהעירייה משרתת את התושבים ולא אינטרסים פרטיים.

רק לפני ימים אחדים: "למה בבני ברק אף פעם לא נעצרים?"
ההתפתחות הדרמטית הזו מגיעה ימים ספורים בלבד לאחר שמר יעקב וידר העלה סרטון סוער במיוחד לרשתות החברתיות ביום בו נעצר ראש מועצת גבעת זאב. בסרטון ההוא, תהה וידר בקול רם ובצורה ישירה מול המצלמה:
"היום פורסם על עוד פשיטה על עירייה, על עוד ראש עיר שנחקר… למה יש תחושה שיש מועצות שבודקים אותם ויש מועצות שלא? לי אין על זה תשובה, אולי לכם תהיה תשובה."
כעת נראה כי השאלות הנוקבות של וידר מקבלות תפנית מעשית ומסקרנת במיוחד. האם החומרים הרגישים שהועברו ליחידת העילית של המשטרה יובילו לפתיחת תיבת פנדורה בעיר התורה והחסידות, או שיתבררו כעורבא פרח וכנסיון לפגוע בהתנהלות העיריה? ימים יגידו.














כתיבת תגובה