דלג לתוכן העמוד

חבר מועצת העיר, יעקב וידר, הידוע במלחמתו העקשת נגד מה שהוא מכנה "תופעת העסקונה הדואגת לעצמה", מפרסם כעת הודעה דרמטית שמסעירה את הרחוב החרדי ומעוררת גלי שמועות מטורפים ברחבי העיר.

בציוץ רשמי שפרסם וידר, הוא חושף באופן חד-משמעי: "הוזמנתי למסור עדות בלהב 433 בנוגע להתנהלותה של עיריית בני ברק. העברתי את החומרים שברשותי ואת המידע הידוע לי". וידר אף הוסיף והדגיש כי ימשיך לפעול כדי להגן על כספי הציבור ולוודא שהעירייה משרתת את התושבים ולא אינטרסים פרטיים.

הציוץ של וידר היום
הציוץ של וידר היום (צילום: מתוך חשבון ה-X של יעקב וידר)

רק לפני ימים אחדים: "למה בבני ברק אף פעם לא נעצרים?"

ההתפתחות הדרמטית הזו מגיעה ימים ספורים בלבד לאחר שמר יעקב וידר העלה סרטון סוער במיוחד לרשתות החברתיות ביום בו נעצר ראש מועצת גבעת זאב. בסרטון ההוא, תהה וידר בקול רם ובצורה ישירה מול המצלמה:

"היום פורסם על עוד פשיטה על עירייה, על עוד ראש עיר שנחקר… למה יש תחושה שיש מועצות שבודקים אותם ויש מועצות שלא? לי אין על זה תשובה, אולי לכם תהיה תשובה."

כעת נראה כי השאלות הנוקבות של וידר מקבלות תפנית מעשית ומסקרנת במיוחד. האם החומרים הרגישים שהועברו ליחידת העילית של המשטרה יובילו לפתיחת תיבת פנדורה בעיר התורה והחסידות, או שיתבררו כעורבא פרח וכנסיון לפגוע בהתנהלות העיריה? ימים יגידו.

להצטרפות לקבוצת עדכוני "בני ברק עכשיו" בוואטסאפ

מעוניינים להגיב? לדווח? צרו איתנו קשר במייל האדום

93% אהבו את הכתבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך