לאחר שנים של הליכים משפטיים, פסק בית המשפט המחוזי כי השליטה בעמותת המוסדות והמבנים בירושלים תישאר בידי הנהלת החצר המרכזית בבני ברק, בראשות האדמו"ר שליט"א.
ארי קאהן|05.05.2026
אתר זה משתמש בעוגיות כדי לשפר את חוויית המשתמש. בלחיצה על "אישור", אתה מסכים לשימוש בעוגיות.