דלג לתוכן העמוד

שעות קריטיות של מתח ודאגה עמוקה עברו על עשרות משפחות ומתנדבים בבני ברק, מאז שעות אמש עם היעלמותו של תושב העיר המוגדר כ"נעדר בסיכון גבוה".
הלילה, בזכות עירנות יוצאת דופן של מתנדב אחד, הדרמה הזו הסתיימה בנשימת לרווחה.

​מאז ערב שבת הפכו חפ"קים מיוחדים של ארגוני ההצלה והמשטרה כל פינה בעיר. תמונתו של הנעדר הופצה באלפי עותקים, והחשש לחייו גבר ככל שחלפו השעות והטמפרטורות צנחו.

​המפנה שאיש לא צפה הגיע בשעות הבוקר המוקדמות, דווקא הרחק מבני ברק. מתנדב של ארגון 'הצלה' היה בנסיעה שגרתית בכניסה לעיר מודיעין עילית, כשלפתע קלטה עינו דמות שישבה בצד הדרך במצב של תשישות מתקדמת.

​המתנדב עצר את רכבו, הביט שוב, ובין רגע חיבר את הנקודות: תווי הפנים של האיש התשוש התאימו בדיוק לתמונה שהקפיצה את המגזר כולו שעות ספורות קודם לכן.

​הוא מיהר לגשת אליו, ביצע בדיקה רפואית מהירה בשטח כדי לוודא שמצבו יציב, והזעיק את כוחות המשטרה. השוטרים שהגיעו למקום אספו את הנעדר, שהועבר להמשך טיפול ולמפגש המרגש עם בני משפחתו המחכים.

​בארגון 'הצלה' סיכמו בהתרגשות: "זהו נס גלוי שמוכיח שוב, הפצת התמונות והעירנות של המתנדבים בשטח מצילות חיים בשטח. תודה לכל מי שלקח חלק בלילה המורכב הזה".

להצטרפות לקבוצת עדכוני "בני ברק עכשיו" בוואטסאפ

מעוניינים להגיב? לדווח? צרו איתנו קשר במייל האדום

91% אהבו את הכתבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך