דאגה בבני ברק: נמשכים החיפושים אחר הנעדר ישראל מרדכי שטרן
המשטרה ומתנדבים סרקו במהלך השבת ברחבי העיר ומחוצה לה. הנעדר, כבן 25, הינו בעל צרכים מיוחדים וקיימת סכנה ממשית לחייו. הציבור נקרא לסייע באיתורו.
כוחות של משטרת ישראל, לצד עשרות מתנדבים ויחידות חילוץ, שרתו במהלך השבת האחרונה וממשיכים גם בשעה זו (מוצאי שבת) בחיפושים קדחתניים אחר הבחור ישראל מרדכי שטרן, תושב העיר כבן 25, שנראה לאחרונה בבוקר יום שישי ומאז נעלמו עקבותיו.
על פי הדיווחים, ישראל מרדכי יצא מביתו אתמול בשעות הבוקר המוקדמות. משלא יצר קשר עם בני משפחתו ושעון הזמן דחק לקראת שבת, הועבר דיווח דחוף לכוחות הביטחון ולרשויות. עם קבלת הדיווח, פתחה המשטרה בחפ"ק מיוחד והחלה בהפעלת מגוון רחב של אמצעים טכנולוגיים וסריקות בשטח.
בני המשפחה והמארגנים מדגישים כי מדובר באירוע בעל רגישות רפואית גבוהה: ישראל הינו על הרצף האוטיסטי בתפקוד נמוך, מלווה ברקע נפשי מורכב, ואינו מודע כלל למציאות הסובבת אותו או לסכנות שבדרך. בשל כך, מוגדר האירוע כבעל "סכנה ממשית ומיידית לחייו".
החיפושים כאמור נמשכו לאורך כל השבת, תוך חילול שבת על פי גדרי ההלכה בשל פיקוח נפש הברור, והם מתרכזים כעת באזור בני ברק והערים הסמוכות.
תיאורו: בן 25, תושב בני ברק.
כל היודע דבר על מקום הימצאו או שנתקל בדמות העונה לתיאור, מתבקש לפנות בדחיפות למוקד 100 של משטרת ישראל או לארגוני ההצלה והחיפושים הפועלים בשטח. ונשמרתם מאוד לנפשותיכם.














כתיבת תגובה