"חצי שעה של שתיקה": קריאת קודש של ראש הישיבה לאברכי הכולל מנהיג עולם הישיבות, הגרמ"ה הירש, קרא ללומדי התורה לקבל תענית דיבור בתחילת הסדר כזכות רוחנית מול הגזירות: "כך ננצח את הלוחמים בנו". ארי קאהן|אתמול