הרפורמה בתח"צ עברה את ועדת הכלכלה, ומותירה את בני ברק רק עם 13% השפעה מול רוב חילוני. בעוד בית שמש נמלטה מהחוק עיר התורה נשארה במלכוד. (קרדיט: קובי ישראלי)
מלחמה פתוחה וחסרת תקדים בין העירייה למשרד התחבורה: מי בולם את התחנה המרכזית, למה האוטובוסים נתקעים שעות בעיר ומי הם "העסקנים שחוטאים לתפקידם"? (קובי ישראל)
בטקס חגיגי ומרומם בהשתתפות צמרת עיריית בני ברק, משרדי הממשלה ואישי ציבור, נחנך הגשר החדש שיחבר את שכונות הצפון ויקל משמעותית על עומסי התנועה באזור | צפו בגרליה