פעילים חילונים חסמו את הכניסה לבני ברק, עימותים נרשמו במקום
פעילים חילוניים חסמו את גשר קוקה קולה במחאה על מחאת הרכבים. החסימה הובילה לעומסי תנועה ולעימותים פיזיים ומילוליים בין הצדדים. כעבור שעה קלה הפרובוקציה הסתיימה
עומסי תנועה חריגים נרשמו בצהריים (שישי) בכניסה לעיר בני ברק, לאחר שפעילות תנועת המחאה "אימהות בחזית" חסמו לתנועה את "גשר קוקה קולה" המוביל לעיר מכביש 4.
הפרובוקציה, שהוגדרה על ידי המארגנות כ"מחאת קונטרה" נגד מחאת הרכבים שהתקיים השבוע, גרם לשיבושי תנועה קשים ברחבי העיר שעות ספורות לפני כניסת השבת.
החסימה הפתאומית שיתקה עורקי תחבורה מרכזיים ומנעה מאוטובוסים מלאים בנוסעים ומכלי רכב פרטיים להתקדם. בעקבות שיבוש התחבורה הציבורית והצירים החסומים, נצפו עשרות משפחות, בהן נשים וילדים קטנים, כשהן נאלצות לרדת מהרכבים ולעשות את דרכן ברגל לבתיהן תחת החום הכבד.
במהלך המחאה התפתחו במקום עימותים מילוליים ופיזיים קשים. מול הנשים המוחות התגודדו מאות תושבים מקומיים ועוברי אורח, שהחלו לצעוק לעברן קריאות כגון "נמות ולא נתגייס" ואף שרו שירי מחאה דתיים. תוך זמן קצר גלש הוויכוח לפסים אלימים, ותיעודים מהזירה הראו חילופי דחיפות וקטטות מקומיות בין מפגינות לבין חרדים שהגיעו למקום.
כוחות משטרה גדולים שהוזעקו לגשר קוקה קולה ניסו להשליט את הסדר ולפנות את הציר. בקרב חלק מהתושבים המקומיים נשמעה ביקורת חריפה על תפקוד המשטרה באירוע; לטענתם, בניגוד ליד הקשה והמעצרים שמפעילה המשטרה בהפגנות של "הפלג הירושלמי", הפעם נהגו השוטרים בסבלנות רבה כלפי המפגינות הליברליות, בעוד שאת עיקר האכיפה וההדיפות הפנו דווקא כלפי החרדים שהתגודדו על המדרכות.
בשעה האחרונה הפרובוקציה הסתיימה והכביש שוב נפתח לתנועה סדירה.














כתיבת תגובה