דלג לתוכן העמוד

דיון חירום בהול ומתוח התקיים במעונו של ראב"ד בד"ץ בני ברק, הגאון רבי יהודה סילמן שליט"א, בעקבות שורת עדויות קשות ומטלטלות שהגיעו לשולחנו.

הדיון כונס לאחר שהצטברו ראיות ועובדות מבוססות על כך שנשים נשואות, העובדות בין כותלי בית החולים 'מעייני הישועה' בעיר, חוו תקופה ארוכה הטרדות חמורות והתנכלויות מצד עובדים במקום. הדיון אצל הראב"ד, הידוע כמי שאינו מהסס לטפל בנושאים רגישים ביד ברזל, עסק בדרכי הפעולה המיידיות מול הנהלת המרכז הרפואי וברשת הביטחון הרוחנית וההלכתית שיש להציב לטובת העובדות חסרות האונים.

גל עכור: הכשלים המודעים של הנהלת בית החולים

הסערה הנוכחית לא מגיעה בחלל ריק, והיא מצטרפת לטלטלה עזה נוספת שעבר בית החולים רק לפני ימים אחדים. כזכור, ועדת הבדיקה המיוחדת של משרד הבריאות, שבחנה את נסיבות אישורו של טיפול רפואי שניתן לפני מספר שנים תחת הגדרת "טיפול חמלה", סיימה את עבודתה ופרסמה מסקנות חותכות ומבהילות.

בדוח הרשמי שפורסם, קבעה הוועדה באופן שאינו משתמע לשני פנים כי לא מדובר בטעות אנוש, אלא ב"כשלים חמורים שנעשו במודע על ידי המעורבים בדבר".

השילוב בין הכשלים המנהלתיים והאתיים החמורים שנחשפו על ידי משרד הבריאות, לבין הדיון ההלכתי והציבורי הדרמטי אצל הראב"ד הגר"י סילמן סביב מוגנות העובדות, מעמיד את בית החולים הבני-ברקי באחת השעות הקשות והמורכבות ביותר מאז היווסדו. העיר כולה עוקבת בדריכות אחר הצעדים הבאים של גדולי ההוראה.

להצטרפות לקבוצת עדכוני "בני ברק עכשיו" בוואטסאפ

מעוניינים להגיב? לדווח? צרו איתנו קשר במייל האדום

87% אהבו את הכתבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך