הילד שנפגע קשה חזר לחיים: מפגש הדמעות עם המצילים
חודשים אחרי התאונה הקשה שהרעידה את העיר, נפגש הילד בן ה-6 א.ב. עם חובשי 'איחוד הצלה' שהצילו את חייו בזירה: "ראינו אותו בריא ושלם, פשוט בכינו"
מפגש סוחט דמעות והתרגשות עצומה נרשם היום בעיר התורה והחסידות, כאשר חובשי 'איחוד הצלה' סניף בני ברק נפגשו עם א.ב., ילד כבן 6, שחייו ניצלו בנס גלוי לאחר שנפגע באורח קשה מפגיעת רכב ברחובות העיר.
המפגש המרגש נערך במסגרת 'סעודת הודיה' מיוחדת שיזמו בני המשפחה, אשר ביקשו להודות לקב"ה על הנס הגדול, וכן לשלוחי המצווה שמיהרו לזירה ונלחמו על חייו של הילד ברגעים הקריטיים.
"הוזעקנו לקריאה קשה על ילד שנפגע מרכב", שחזר בהתרגשות אליהו צרפתי, חובש 'איחוד הצלה' שהגיע ראשון לזירה. "הגעתי במהירות והבחנתי בילד כבן 6 כשהוא סובל מחבלות קשות ביותר. התחלתי להעניק לו טיפול מציל חיים שכלל מתן חמצן, קיבועים וחבישות. תוך שניות הצטרפו אליי החובשים יעקב מלכה וחיים מאיר לוי יחד עם מתנדבים נוספים. לאחר שייצבנו את מצבו, הוא פונה במצב קשה מאוד לחדר הטראומה בבית החולים 'שיבא' בתל השומר. לראות אותו היום עומד על הרגליים, מחייך ומדבר – זה שווה את כל החיים שלנו".
במהלך מסיבת ההודיה, העניקו ההורים הנרגשים שי הוקרה מיוחד למתנדבים, כאות תודה והערכה על המסירות והתושייה שהפגינו, שהובילו ישירות להצלת חיי בנם.
במפגש השתתף גם ראש סניף איחוד הצלה בבני ברק, אפי פלדמן, שלא הצליח להסתיר את התרגשותו ושיבח את המתנדבים: "הנחישות המקצועית של החובשים בשטח מוכיחה פעם אחר פעם שהמהירות שלהם היא ההבדל בין חיים למוות. לראות את הילד מחלים וחוזר לשגרה הברוכה זה השכר הכי גדול שיש למתנדבים שלנו".
המתנדבים, שמורגלים במראות קשים בשטח, התקשו לעצור את הדמעות כשראו את הילד כשהוא בריא, מתפקד ומחייך, ושמעו מקרוב על תהליך ההחלמה המופלא שלו.











כתיבת תגובה