דלג לתוכן העמוד

אירוע דרמטי ומלחיץ התרחש בשבת בבוקר בבני ברק, כאשר תינוקת בת חודש בלבד איבדה את הכרתה במהלך שנתה ולא התעוררה.

​כונני השבת של ארגון 'הצלה', יחד עם צוותי מגן דוד אדום, הוזעקו לבית המשפחה בעקבות דיווח דחוף על פעוטה מחוסרת הכרה. כשהגיעו למקום, מצאו הצוותים את התינוקת כשהיא ללא דופק וללא נשימה, והחלו מיד במירוץ נגד הזמן להצלת חייה.

​החובשים והפראמדיקים ביצעו בתינוקת פעולות החייאה מתקדמות וממושכות, שכללו עיסויי חזה וסיוע נשימתי מורכב. לאחר ייצוב ראשוני בשטח, היא פונתה בניידת טיפול נמרץ תוך כדי המשך פעולות החייאה אינטנסיביות, לחדר הטראומה בבית החולים לילדים 'שניידר' בפתח תקווה, כשמצבה מוגדר קריטי.

​פראמדיק 'הצלה' דוד לבי, יחד עם החובשים נתנאל אינהורן וישראל אלדד, שטיפלו בזירה, שחזרו את רגעי החרדה: "כשהגענו למקום, הביאו לנו את התינוקת כשהיא מחוסרת הכרה לחלוטין. נלחמנו על חייה יחד עם צוותי מד"א, ביצענו עיסויים ונתנו מענה נשימתי מתקדם, והיא פונתה תוך כדי מאמצי החייאה לבית החולים".

​בקהילה עוקבים בדאגה ובתפילה לשלומה של התינוקת הקטנה.

להצטרפות לקבוצת עדכוני "בני ברק עכשיו" בוואטסאפ

מעוניינים להגיב? לדווח? צרו איתנו קשר במייל האדום

92% אהבו את הכתבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך