אסון בבני ברק: תינוקת איבדה הכרה במהלך שנתה
צוותי הרפואה הוזעקו לדירה בעיר ומצאו פעוטה כבת חודש ללא דופק ונשימה. לאחר פעולות החייאה דרמטיות, היא פונתה במצב קריטי לבית החולים שניידר.
אירוע דרמטי ומלחיץ התרחש בשבת בבוקר בבני ברק, כאשר תינוקת בת חודש בלבד איבדה את הכרתה במהלך שנתה ולא התעוררה.
כונני השבת של ארגון 'הצלה', יחד עם צוותי מגן דוד אדום, הוזעקו לבית המשפחה בעקבות דיווח דחוף על פעוטה מחוסרת הכרה. כשהגיעו למקום, מצאו הצוותים את התינוקת כשהיא ללא דופק וללא נשימה, והחלו מיד במירוץ נגד הזמן להצלת חייה.
החובשים והפראמדיקים ביצעו בתינוקת פעולות החייאה מתקדמות וממושכות, שכללו עיסויי חזה וסיוע נשימתי מורכב. לאחר ייצוב ראשוני בשטח, היא פונתה בניידת טיפול נמרץ תוך כדי המשך פעולות החייאה אינטנסיביות, לחדר הטראומה בבית החולים לילדים 'שניידר' בפתח תקווה, כשמצבה מוגדר קריטי.
פראמדיק 'הצלה' דוד לבי, יחד עם החובשים נתנאל אינהורן וישראל אלדד, שטיפלו בזירה, שחזרו את רגעי החרדה: "כשהגענו למקום, הביאו לנו את התינוקת כשהיא מחוסרת הכרה לחלוטין. נלחמנו על חייה יחד עם צוותי מד"א, ביצענו עיסויים ונתנו מענה נשימתי מתקדם, והיא פונתה תוך כדי מאמצי החייאה לבית החולים".
בקהילה עוקבים בדאגה ובתפילה לשלומה של התינוקת הקטנה.














כתיבת תגובה