דלג לתוכן העמוד

פרשת ראש ארגון המתנדבים שוב מסעירה את הרחוב המקומי. שנה לאחר שהוגש כתב אישום חמור נגד חיים רוטר, מי שהיה דמות מוכרת ועמד בראש ארגון "השומרים" בבני ברק, הבוקר (שני) נחשף כי תלונה חמורה נוספת הוגשה נגדו בימים האחרונים.

במרכז התלונה החדשה עומדת עדותו הכואבת של גבר, שהיה בחור ישיבה כבן 17 וחצי בעת המעשים. בעדותו הוא מתאר כיצד רוטר השתמש במעמדו הציבורי ובכוחו כמפקד הארגון האזרחי כדי לרכוש את אמונו באופן מניפולטיבי, ולאחר מכן כפה עליו מעשים חמורים תוך הפעלת שליטה מלאה.

"הוא נתן לי תחושה שכיף לו להסתובב איתי. אני, בחור ישיבה צעיר, קניתי את זה ולא חשבתי לרגע שיש מצב שהוא מנצל אותי", סיפר המתלונן. "היה את הכוח שלו, הוא היה מבצע מעצרים של שב"חים בבניינים ויצר רושם של בעל כוח עצום. זה היה מאוד מרשים לילד כמוני, וככה הייתה לו שליטה בי".

הנפגע תיאר את השנים הקשות שעברו עליו בצל מעגל השתיקה: "במשך שלוש שנים מילה לא יצאה ממני, שתיקה מוחלטת. רק בהמשך, כשנפל לי האסימון והופניתי לאנשי מקצוע, הבנו משם זה מגיע. מאוד חששתי בהתחלה, חוקר משטרה הוא לא חבר שלי, אבל לאט לאט פתחתי את זה וניגשתי לתחנה".

כזכור, נגד רוטר כבר תלוי ועומד כתב אישום מיולי 2025 בגין עבירות חמורות בארבעה צעירים, בהם קטין. המשפט מתנהל בימים אלו בבית המשפט המחוזי בתל אביב, ובחודש הבא צפוי להתקיים דיון בבקשתו להשתחרר ממעצר בתנאים מגבילים. במקביל, בפרקליטות בוחנים כעת תלונות נוספות שהצטברו בתיק.

מטעם ההגנה של חיים רוטר טרם נמסרה תגובה לפרסום.

להצטרפות לקבוצת עדכוני "בני ברק עכשיו" בוואטסאפ

מעוניינים להגיב? לדווח? צרו איתנו קשר במייל האדום

100% אהבו את הכתבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך