השינוי בלשכה: הרב מרדכי ברוינר מונה לראש מטה רה"ע
בעקבות מינוי הרב ישראל דרנגר לתפקיד בכיר באגודת ישראל, נבחר איש העסקים והעסקן המוערך הרב מרדכי ברוינר להוביל את הצוות הניהולי בלשכת רה"ע חנוך זייברט.
חילופי גברי משמעותיים בצמרת הניהולית של עיריית בני ברק: עם מעברו של ראש מטה ראש העיר, הרב ישראל דרנגר, לתפקיד בכיר בתנועת "אגודת ישראל", הוכרז היום על מינויו של הרב מרדכי ברוינר לתפקיד ראש המטה החדש.
הרב ברוינר, דמות מוכרת ומוערכת בעולם העשייה והעסקנות, נחשב לאחד מבכירי עסקני חסידות גור וליזם בעל ניסיון רב במגזר העסקי. הצטרפותו לדרג הניהולי הבכיר בעירייה נתפסת כחיזוק משמעותי, המביא עמו תפיסה אסטרטגית רחבה ויכולות ביצוע מוכחות שנועדו להוציא אל הפועל את חזון הפיתוח של העיר.
ראש העיר, הרב חנוך זייברט, בירך על המינוי וציין את הקשר הקרוב בין השניים:
"אני מברך על הצטרפותו של ידידי היקר הרב מרדכי ברוינר לצמרת העשייה העירונית. הקשר בינינו נטוע בעשרות שנים של היכרות עמוקה ועבודה משותפת בזירות הציבוריות השונות. אני סמוך ובטוח כי הניסיון הרב שצבר והיכולות המוכחות שלו יובילו אותנו להישגים חדשים למען תושבי בני ברק".
גורמים פוליטיים בעיר מציינים כי בחירתו של הרב ברוינר מסמנת את המחויבות של לשכת ראש העיר להצבת דמויות מפתח בעלות שיעור קומה בחזית העשייה. הניסיון הניהולי שצבר ברוינר במרוצת השנים צפוי לסייע בקידום מיזמים עירוניים מורכבים ובשיפור המענה לצרכי הקהילות השונות בעיר בכל המישורים.














One response to “השינוי בלשכה: הרב מרדכי ברוינר מונה לראש מטה רה"ע”
מוטי ברוינר הוא עבריין צמרת, פושט רגל שנפל והפיל בכל פעם אחרים. הוא השקיע בשעתו ברכישת בניין 'שרי ישראל' למי שזוכר, וקרס. הוא חייב כסף לשורה של אנשים ביניהם מרדכי לב (נמצא איתתו בוועדה של בני ברק…) ועוד כשקשה למצוא בגור כאלו שהוא אינו חייב להם כסף. הוא מוכשר כל כך שאפילו את הירושה הנאה שקיבלת לאחרונה הוא כילה. הוא הגיע לפת לחם ממש ולכן דאגו לו חבריו בגור לסדר לו את הגו'ב הזה שבו לפחות יקבל משכורת וגם יצליח לאכול פה ושם מהצד… אז אין לנו בעיה שהוא חוגג אבל אל תציגו אותו כאיש עסקים מוצלח אם כולם יודעים שהוא איש כושל וגנב